tisdag 23 juni 2009



jag tröttnar aldrig


Jag sitter inlindad i filtar på en balkong på söder
sista natten
grannarna bråkar med balkongdörren öppen, sthlmsbruset hörs i bakgrunden och fiskmåsarna
Big in Japan går på repeat.

Träffade både Krullen och Sanna efter om och men för picknick i Högalidsparken.
SysterYster, pappa, jag och krullet var på Moderna museet och såg fotoutställningen , Åter till verkligheten den var vacker. Jag hann inte vara där länge nog, men samtidigt så är varken barn med vapen, knark eller rått naket sex något som roar mig, ibland får man känna äckel.
Följde upp med bror och middag på indisk restaurang och utställningen Fotoboken om Sverige ett nattöppet Marie Laveau.
Imorgon lämnar jag storstan.
På fredag börjar Arvikafesten, funkisfest på en åker! Oh jäh!


Inga kommentarer: