måndag 15 juni 2009


ibland känner man sig bara lite lugnare av att gå tillbaka till gamla dåliga vanor
det har varit en fin söndag, sovmorgon, bokläsning, smoothie-machen, solning på balkongen, tidningsläsning, kaffe med linda, glass med linda på torget, spotify-ing på plattan utanför ritz där man kunde hitta 3 öppna nätverk.
hem och stöka lite, ordna lite mat
sen en plötslig abstinens, så har jag gått ner till tingshuset och facebookat, snackat med ANNA på msn, mailat, kollat in bloggar surfat mm
det känns tryggt fast klockan är mycket. fast värre var det för ANNA som inte vänt sitt dygn efter studentveckorna och jobbar som tidningsbud. upp och hoppa om en timme. men inte jag. jag kan gott ligga kvar i sängen tills jag skäms.
i veckan fortsätter letandet på internet på stan. ryktet säger att sunday lär ha trådlöst och av erfarenhet så funkar biblioteket om man skulle känna för det.
tomorrow is another day, that has already begun
- nu väntar jag bara på övningsabstinensen att komma, imorgon tror jag att jag ska sluta vänta :D

Inga kommentarer: