onsdag 20 maj 2009

kissnödig


Jag pratar med bror, det känns bra.
Sen pratar jag med Krullet. Hon lever livet, ensam, i en lägenhet i Uppsala. I väntan på Krullet, som hade konsert på Drottningholm med skolan.
Det var bra, vi pratade om livet.
Sen blev jag akut, akut kissnödig. Så pratade vi lite till, om livet.

om du inte röstar kommer du bli gammal i förtid

Jag har tagit hål i öronen. I start becoming a women och kanske pensionär (men inte för att jag inte kommer rösta).
Jag har kommit in på andra säsongen av L-word, there is some to catch up. Jag har till och med en favorit, Jenny, Djenny.

4 kommentarer:

Linda sa...

Hurra för hål i öronen. Livet blir lite roligasre med sånt. Fast inte när man inte vet vilka örhängen man ska ha... Men annars!

Pausfogel sa...

Jag vet i alla fall att jag ska ha örhängen. För förutom de som sitter plomberade i mina öron så måste jag ha örhängen 365 dagar, minst. Det här är för övrigt en bra vecka. Det är onsdag och helgen har redan börjat, utan att man märkte det :D

Linda sa...

Helgen börjar på måndag om man går min utbildning. Hurra för måndag!

Pausfogel sa...

Tummen upp. Ni får göra roliga saker tills dess, det röstar jag för!