torsdag 5 mars 2009

Öh, torsdag

Jag har bowlat mig till ont i ryggen. Men vad gör det om hundra år!? :D

Imorse ville jag jämt inte gå upp jag heller, hua hua. Pallrar mig i alla fall iväg, tappar min mat, har inte koll på läxan, får inte till det med övningen (inne på tredje veckan utan kontrabaslektion, det är sjuka barn, det är blindtarmsinflamation, det är magsjuka) - ger mig och drar hem! Är och förblir värt om jag kan göra om och göra bättre imorgon. Imorgon ska vi äntligen riva av lite sinfonietta, dä!

Så vi sov lite, vi stekte pannkakor och cruisade över och drack kaffe i Mammons tempel i Charlottenberg av ingen anledning alls. Tog oss runt hela köpcentret, provluktade alla parfymer på Kicks, provade kläder på herravdelningen, skrattade åt diamantringar för 4000 spänn (minst) och dissade godishetsen på ÖB. Fint det! Den norska kronan är stark och norskarna köper massa sprit.



Imorgon, imorgon kommer SysterYster. Hurra Hurra Hurra! Vi ska ha den finaste helgen någonsin!

1 kommentar:

Anonym sa...

yey! jag kommer fram 23.09!