torsdag 26 mars 2009

Jag dementerar, jag har inte varit i Örebro - fast det är onsdag

Vi åkte tralla la på äventyr till Karlstad!
Kenny, Kenny, Kenny Starfighter. Filmen var en film och inte en serie - är det en besvikelse!? Är det en besvikelse? Björn Gustavsson, Johan Glans? Vad gör de och tonåringar som kan skådespela i min film? Vad gör animerade svarta hål och överste Suduko i min film? Vad gör jag på en film med massa kids som inte ens var talbara 1997? Och hur har min barnprogramsserie gått och blivit smått barnförbjuden med åldersgräns från 11?
Frågor som ställer livet på sin spets. Tur att det även är resan som gör målet värt. Det var värt (bara man inte beställer en chai latte på Waynes - man får inte te, man får skräp! och man häller det på tröjan!)



Jag måste städa kl 12 på söndag... får inte jag gå med till fikastugan då? NEEJ!

Inga kommentarer: