fredag 6 februari 2009

Det snööar. Mina syskon är hemma och åker skidor. Det är lite orättvist.
Kidsen åker skidor imorgon, det är också orättvist.
Fast Linda har kirrat pulkor. Vi ska åka pulka, vi ska åka pulka, vi ska åka pulka!

Igår mådde jag mycket bättre. Morgonen var väldigt snurrig men på eftermiddagen blev det bara bättre och bättre.
Idag drack jag kaffe med Linda, då kände jag mig lite snurrig. Nu känner jag mig lite snurrig.
Jag kom hem, blev hungrig, lagade mat, fick ont i maagen (förbannad vare hela världens mensvärk) och kände mig fortfarande snurrig. Sen fick jag feber, då blev jag arg. Arg, för att jag är trött på feber och för att jag vill gå och spana in Tajt. Så tänkte jag att jag fick ge upp det och istället titta på mitt sista avsnitt av Heroes. 3 säsongen, episod 13. Det hade kunnat sluta där. MEN!!! Google gav utdelning. Jag var tvungen att veta när den 4 säsongen kommer, den måste komma var allt jag kunde tänka. Vad hittar jag? Om inte episod 14, det är inte slut där. Världen måste räddas fler gånger! Hurra!!
Man kan bli frisk för mindre, tycker ni inte?

Inga kommentarer: