torsdag 22 januari 2009

På repeat:

Ja, eftersom alla andra redan är inkörda på Spotify och det inte riktigt funkar att länka hit youtube-klippet från NYC så får ni kolla upp själva:

Jag kan bara säga Frida Hyvönens Birds!

Den är vad Robyn och Kleerups With every Heartbeat var i våras.
Inklusive Anna Järvinens och Annika Norlins cover Med varje hjärtslag.
Covers är för övrigt grejen. Tillbaka till Universal Poplab. Och fram för Hellsongs!
Bana väg för ANE BRUNS cover av BIG IN JAPAN!

Tills vidare kan vi ju tacka http://hypem.com/
Sen är det med spänd förväntan jag längtar efter att få höra Anthony & the Johnsons nya album!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hypem! Hypem! Hypem! Spotify? Det är aldrig nån som vill ge min gratis inbjudan. Kanske lika bra så att jag slipper höra reklam var tionde minut eller vad det är. Dessutom har jag fått för mig att jag hört rykten om att det kommer komma en reklamfri GRATIS version om ett tag. Sant rykte? Vem vet. Nu ska jag åka tåg!

Pausfogel sa...

Kanske ett rykte, kanske inte vem vet, vem vet? Fast kan det inte vara nåt charmigt i att höra Kevin Borg säga "Heeej, det här är Kevin Borg, lyssna på min nya skiva här på Spotifyyyy!" Nej, kanske inte...
Jag tror minsann att jag länkade till spotify där man kan skriva upp sig på en anmälningslista för gratis använding. Det går väl inte av för hackor, tänkte iaf jag.
Hälsa Götet!

Anonym sa...

är det lugnt om jag länkar till din blogg? tänkte sno tipset om "för varje hjärtslag" och då tänkte jag det vore shysstast att nämna var jag fått det ifrån.