torsdag 29 januari 2009

Karin och ANNA snackar dejting:





Karin says: jag måste komma på nån aschill grej att göra
verkligen

annars kommer jag att dö och gå under!
det måste bara vara bra
ANNA says:
spontant: laga mat
Karin says: jag är matfascist
ANNA says: lång höstpromenad
Karin says:
Höstpromenad, Anna? Shape up
vädret är trist

marken lerig

det är kallt

ANNA says:
jag tänkte att klyschor är fint
ni kan spela golf
Karin says:
I edane ffs
ANNA says: sjung en serenad
ack wermeland du sköna

Karin says: jag sjunger en serenad
ANNA says: blindtest på knäckebröd/ketchup/cola
Karin says: för om man spyr då kan man strula, det är hemliga koden
ANNA says: högläsning ur valfri bok
Karin says: högläsning är äkta the shit

Karin says:
http://www.firstdatebible.com/
ANNA says: har du googlat på first date?
Karin says: HAHA
ANNA says: du måste ju seeee alla mööööjligheeeeeter
Karin says: What’s the purpose of the first date ? Is it just for fun or is it marriage material ?
ANNA says: jaa
Karin says:
The more time you spend = higher comfort levels = greater chance for sex.
oops sen börjar den bli könsstereotyp

Karin says: alt http://www.365saker.se/
jäh!
lek apa kommandosoldat, inte nudda golv med fötter men med händer, diska för hand: Vill du komma hem och diska hos oss?
ANNA says: nej könsrollsbefästande
jag har utnämnt dig till mannen i erat lilla par
Karin says: ojoj oj, nej vetdu det tror jag inte jag får vara, det får vi nog snarare slåss om
ANNA says:
varför ska du då jobba på att impa? du behöver ju bara slänga ihop en liten kaka och se söt ut
Karin says:
13-skriv-ditt-testamente
15-lek-med-ett-barn
3-umgas-med-en-katt

Jag bakar en kaka och ser söt ut. Vi väntar till i höst och går en höstpromenad. Jag sjunger en sernad. Vi gör ett blindtest av ketchup, cola och knäckebröd sen spyr vi tills det blir ett strul. Sen blir det högläsning, katter och barn om vart annat... Det kommer helt klart bli lyckat (om inte har vi skött #13 ordentligt och får iaf bestämma vem som ska få vad)

1 kommentar:

Anonym sa...

365saker.se är grym!