tisdag 4 november 2008

"vill du följa med hem till oss och titta på en tretimmars dokumentär om louis XIV"

Emma says:
Hur är det med dig, Karin?
Emma says:
(krullet petar på skärmen hela tiden, jättejobbigt!)
Karin says:
Jag är krull idag!
Emma says:
Säkert jättefint
Karin says:
döläckert!
Emma says:
ärtigt som sjutton!
Karin says:
ni frågade ju
Emma says:
jag har alltid tyckt att du passar bra i lockigt hår
Karin says:
äh, nu stöter du på mig
Emma says:
gud va fräckt!!!!!
Karin says:
döfräckt
Emma says:
haha
Emma says:
(nån försöker visst ställa sig in hos karin genom att inte använda "höhö"... hycklare!!)
Emma says:
Mäh

Emma says:
vad har du för planer för helgen då? vill du följa med hem till oss och titta på en tretimmars dokumentär om louis XIV
Emma says:
?
Emma says:
höhö

Karin says:
Jag har ett planerat besök, med kvalitetsfilm på ingång
Karin says:
men det är hemligt för jag är sjuk
Emma says:
oj, när då?
Emma says:
och av vem?
Karin says:
det är ni bra sugna på att få veta va?
Emma says:
ja!
Karin says:
mm

Inga kommentarer: