onsdag 5 november 2008


Jag erkänner, det har gått inflation på msn-konversationer och sånt blir lätt internet. Men responsen från Krullet har varit klockren, jag säger bara det! Delad glädje är dubbel glädje och multiplicerad glädje blir ju bara tusen gånger bättre, potentsiellt sett, om ni förstår vad jag menar!
Kim och jag är on speaking turns igen. Kim hade shapat upp tills när jag kom hem från Get up Stand up på Ritz. Jag lyckades kränga ut min cykel, eller Evelina kom och frågade. Det är så bra, att alltid (ofta) när jag har Kim hemma och ska åka till skolan, kommer nån som behöver låna en cykel och då får jag ju cykeln gratis till Ingesund och kan cykla hem efter skolan!
Kim hade plockat fram Vem ska trösta knyttet? och hängt tvätten. Så jag hjälpte till att sätta på fodralet, nu ska vi läsa god nattsaga och sova!

"du har inte varit med mig på mina äventyr och inte jag på dina, men ibland kanske det är bra. ... du kommer alltid vara min. hmahma."

- Det är jag med glädje!!



Inga kommentarer: