fredag 31 oktober 2008

Let's make it dressed up!

"Fredag, är det fredag idag?"
- nä, men det var fredag igår, men efter en hel veckas lovande så är man inte riktigt med på var i veckan man är. Fast idag vet jag, idag är det lördag!

Karin says:
jag gick ut nån gång efter elva (skickade mail, såg på film, städade), såg ett bra liveband, drack en öl, dansade, skickade sms tills telefonen blev full, sen skickade jag några till.

Fint som snus!

Så, vad folk har för ursäkter för att INTE komma ikväll?
  1. Håkanfanatikern:
    "Jag skulle ge min halva fot för vara där om det inte vore för att Håkan spelar imorrn."
  2. Ingesundaren på höstlov aka självstudievecka:
    "Men jag är ju hemma/i X jag kommer inte tillbaka förrän söndag em..."
  3. Det typiske värmlänningen:
    "i arvika?
    men är ju kalsta
    ska nog spöka ut mig i en ful skjorta a la dansband imorn
    åt värmlandskorv idag"
Det håller inte, jag säger bara det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker min ursäkt håller alldeles utmärkt! Den är dessutom riktigt snyggt avciterad! Och bara det att jag faktiskt skulle ge min halva fot (och på så sätt för alltid vara handikappad) bevisar ju på att jag skulle vilja vara där.

Hur att gottgöra dig? Du kan få prova min oerhört snygga diskoluva när vi har party ii daicokellektivet. Ett party som du självklart är bjuden till. Du får tacka nej för att hämnas men tänk först noga över erbjudandet om att prova diskoluvan (den har också varit på Håkankonsert)!

Anonym sa...

eh, stavning och jag är inte så tajta idag. det där "daicokellektivet" skulle självklart vara Discokollektivet.

Pausfogel sa...

Sounds tempting, sounds tempting!